LOADING CLOSE

به آزار و بازداشت شهروند مسیحی، ابراهیم فیروزی پایان دهید

به آزار و بازداشت شهروند مسیحی، ابراهیم فیروزی پایان دهید

بیانیه شورای کلیساهای ایرانی همگام

به آزار و بازداشت شهروند مسیحی، ابراهیم فیروزی پایان دهید.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی از آزار و اذیت آقای فیروزی حتی در تبعید دست برنداشته و با مطرح کردن اتهامات جدید و توقیف اموالش، زندگی را برای این نوکیش مسیحی در تبعیدگاهش در شهر راسک، واقع در استان سیستان و بلوچستان، غیرانسانی‌تر و سخت‌تر کرده‌است.

آقای فیروزی، از روز شنبه، ۲۵ بهمن ماه، در اعتراض به این اذیت و آزار و اتهامات «تبلیغ علیه نظام»، «توهین به مقدسات» و «فعالیت به نفع گروه‌های مخالف نظام» که وزارت اطلاعات علیه وی مطرح کرده،در زندان چابهار دست به اعتصاب غذای نامحدود زد. تنها پس از وعده‌هایی که نمایندگان یک نهاد امنیتی در مورد رسیدگی سریع به پرونده قضایی، و آزادی او تا روز شنبه ۲ اسفند ماه داده بودند، ابراهیم از اعتصاب غذای خود دست کشید.

این نوکیش مسیحی که بیش هشت سال را به دلیل باور و فعالیت مسالمت‌آمیز عقیدتی در زندان و تبعید بسر برده‌است، درخواست ساده ای دارد: «این اتهامات ساختگی است، یا مرا در دادگاه براساس مستندات محاکمه کنید، یا پرونده بسته شود.»

شورای کلیساهای ایرانی همگام از مسئولین ایرانی می‌خواهد تا هرچه زودتر شرایط دادرسی عادلانه و آزادی فوری و بدون قید و شرط این شهروند مسیحی را فراهم کرده و به آزار او پایان دهند.

ما همچنین از جامعه مسیحیان در سراسر جهان، و سازمان‌های حقوق بشری خواهان اقدامات حمایتی در راستای آزادی ابراهیم فیروزی هستیم.

(1) دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.