LOADING CLOSE

پیام کشیش رافی شاهوردیان در پایان کنفرانس تابستانی ۲۰۱۸

پیام کشیش رافی شاهوردیان در پایان کنفرانس تابستانی ۲۰۱۸

بعد از پایان یک هفته، ما از کوه پر برکت خداوند به سوی شهرهایمان بازگشتیم. بیایید مردانی را به یاد آوریم که از کوه سرازیر شده به پایین آمدند. برخی برکت و ‌پیروزی خود را حفظ کردند اما برخی خیر!

  1. نوح از کوه آرارات به زیر آمد و در پایین کوه مست کرد و از خود بی خود گردید و عریان شد و‌ باعث تمسخر فرزندش حام گردید و او را لعنت کرد. نوح در پایین کوه نمونه نبود و برکات بالای کوه را تلف نمود. پس شما هم وقتی به شهر و کاشانه‌ات باز می‌گردی مانند نوح به سوی مستی و‌ عریانی دنیوی کشیده مشو‌ بلکه خود را پاک نگاهدار تا برکت خدا نصیب تو‌ شود پس احتیاط کن و مقدس زندگی نما.
  2. موسی وقتی از کوه به زیر آمد و بت پرستی را دید و از فرط ناراحتی لوح‌های سنگی را که برآن ده فرمان نوشته شده بود را شکست!!!! خداوند در بالای کوه (کنفرانس) بر لوح قلب تو اوامر و برکات خود را نوشت پس مگذار دیدن دنیای ظالم و گناه آلود تو را به شکستن فرامین خدا وا دارد و باعث عصبانیت تو شود. امروز وقتی از کوه به زیر می‌آیی احتیاط کن و مثل مردان خدا پاک و‌ مقدس زندگی کن و فرامین او‌ را بر لوح قلبت نگاه دار یعنی آنچه را طی این روزها خدا بر لوح قلبت نوشت و فرامین او را هرگز نشکن.
  3. ایلیا دو بار از کوه پایین آمد، بار اول از کرمل با پیروزی اما در پایین‌کوه از ایزابل ترسید و ‌فرار کرد چون به صدای دشمن گوش داد! وقتی شما برمی‌گردید به صدای دنیا گوش مدهید.
    بار دوم او از کوه حوریب پایین رفت اما در پایین کوه با شنیدن صدای خدا ردای خود را بر الیشع انداخت. پس شما هم وقتی می‌روید ردای برکت خود را بر دیگران بیاندازید، در واقع آنها را در برکاتتان شریک سازید.
  4. یعقوب وقتی از کوه به زیر آمد می‌لنگید اما نام‌ او عوض شده و به اسراییل تبدیل شده بود و در پایین کوه با برادرش آشتی کرد. باشد که ما نیز با تبدیلی قوی که یافته‌ایم در هنگام بازگشت با فرو ریختن دیوارهای قهر و نفرت با همه آشتی کنیم.
  5. خداوند هر بار از کوه به زیر می‌آمد باعث شفا و برکت و اخراج ارواح پلید می‌گشت و برکت حضور پدر در بالای کوه را با مردم محتاج تقسیم‌ می‌کرد .شما نیز پس از این ‌کنفرانس پیام شفا و تازگی روح را برای مردم‌ پایین کوه ببرید.

خداوند همه شما را برکت بدهد
رافی

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.